miércoles, 20 de mayo de 2015

AUTOEVALUACIÓ

Hola, en aquest post vuic deixar la meua autoevaluació del que ha sigut per a mi l'assignatura d'educació del moviment.


Després de finalitzar les classes  d’educació del moviment, puc dir que he aprés durant tot aquest quadrimestre diverses coses que desconeixia per complet o que la meua forma de pensar no era l’adequada. Per una banda he aprés que l’educació és un terme molt complex, que compren des de educar a com fer-ho. Amb açò vuic dir que és igual d’important el saber que el saber com donar una classe per a que els alumnes aprenguen, ja que el coneixement no és el tot. També puc dir que el tema de les ideologies m’ha deixat tot més clar sobre aquests pensaments i que podem fer per pal·liar-ho.
 El que hem fet per aprendre durant tota l’assignatura han sigut una llarga llista d’activitats i reflexions. Hem passat per debats sobre el que és educatiu i no fins a reunir-nos en grups de gent de nivells heterogenis per a parlar d’un tema i arribar a una idea. Tota mena d’activitats m’han semblat interessants i crec que m’han fet millorar i aprendre com a professional.
 El que he fet jo per a que els demés aprenguen també han sigut diverses coses, entre elles les que puc nomenar en aquest moment és que sempre he estat dispost per a explicar alguna cosa que els meus companys no han acabat d’entendre, intercanviar opinions i aprendre de les demés, fer un bon bloc on he penjat tots els posts que m’han paregut interessants per a mi i per a compartir-ho amb la resta de companys.
 Per finalitzar, el que puc dir, és que aquesta assignatura m’ha servit per a un futur per a saber com educar als meus alumnes i per a saber reflexionar en que puc millorar i en que faig bé, per a que els alumnes puguen traure el millor de mi i així puguen gaudir i aprendre a la vegada.



Crec que la nota que hem mereixc és un 7/7,5.


Vuic acabar amb una opinió personal, ja que el professor ha incidit en que molta gent no ha participat activament i creu que açò perjudica al alumne. Jo, com a alumne que no ha participat acivament a l'autoevaluació, crec que m'he enrriquit molt de les evaluacions dels meus companys,ja que el no participar activament no implica que el alumne no aprenga, sino que per a mi aprenc més de les opinions dels meus companys que de les meues pròpies, ja que una persona pot tindre unes idees molt fixes i no canviar d'opinió i poder estar errat. A mi personalment, aquestes tipus d'activitats han sigut molt profitosses ja que he aprés molt dels meus companys, però açò el que pot conduïr  és que els meus companys no hagen aprés de mi el mateix que jo d'ells, però per aquesta raó vaig decidir fer el blog i que pugueren aprendre de mi igual que jo d'ells.

1 comentario:

  1. Enhorabona pel teu treball i la teua autoevaluació! Soles una reflexió: seria molt profitós concretar els "molts". Per example, si jo dic "la teua autoevalució em sembla 'molt' interessant", no et quedes amb ganer de saber per què? No dessitges saver detalls, què vull dir amb interessant, quin aspecto concret de la teua autoevaluació m'ha fet valorar-la positivametn? Aixó em passa a mi també. Ese "molt" és l'inici, però no el final. Concretar el "molt" és la diferècnia entre un treball correcte i interessant. Si no, et quedes amb gane de més, com amb els punts suspensius...

    ResponderEliminar